SZINERGIKON KULCSAI

A GONDOLKODVA GAZDAGODÓK WEBOLDALA, AHOL ÖRÖM VÁLLALNI A FELADVÁNYOK EREDMÉNYEIT!

A HOLNAP ALAPJAI

Ha nem értettél valamit a tananyagban, onnan kezdve haszontalanul pocsékolod az időt. Az elme különös tulajdonsága, hogy az egyszeri hallást követően tovább foglalkozik a szó jelentésének kutatásával, emiatt hiába olvasol tovább, ha a zavart magad okoztad.

Többszáz éves tapasztalat, hogy a szókincs birtoklása segíti, az ismeretlen szavak miatti tétovázás akadályozza, hogy tudás váljon.az ismeretből.

Mi a teendő a szókincs fejlesztésével kapcsolatban?

  1. A tananyag egyszeri olvasása közben a fontosnak tartott szavak feljegyzése.
  2. Az ismeretlen szavakat legalább egy alkalommal érdemes felkutatni az interneten vagy az idegen szavak szótárában.
  3. A www.szofogado.hu program segítségével ellenőrizhető melyek a könnyen felismerhető szavak.
  4. Érdekeltség teremtésével jövedelem szerezhető a szókincs fejlesztése közben.
  5. Addig gyakorold a szókincsed fejlesztését, amig nem vagy elégedett a fejlődéssel!
  6. A megfelelő szókincs nem biztos, hogy több az ismeretnél. A tudás alapfeltétele a gyakorlathoz kapcsolás. Ehhez szükséges a csoportos és az egyéni gyakorlatok vállalása. Aki tanúlni akar jól teszi ha előbb kérdéseket fogalmaz meg, ezután következhet a válaszok fogalmazása.
  7. A csoportos gyakorlatok vezetése professzionális szakember részvétele nélkül nem ajánlott.

Amiben a tudás akadályozhat!

A képzett szakemberek járatosak az elmélet tekintetében, azonban a tudás átadása a klasszikus módon csak 10-15 % - ban eredményes, ami a XXI. században annyira kevés, hogy elfogadhatatlan.

Az interaktiv gyakorlatok vezetéséhez az elmélet és a gyakorlat kapcsolása mellett előnyös a moderáció szabályainak és gyakorlatának alkalmazása.

Azt várjuk a gyakorlatvezetőtől, hogy akkor adjon tanácsot, ha a résztvevők kérik, vagy tévedésben vannak. Az a professzor aki kéretlenül osztogatja a tanácsait, beleesik Pareto csapdájába. Erőfeszítéseinek 80 %-a csak 10-20 % eredményt hoz létre, pedig modernebb eljárással a 60 - 80 % eredményesség is elérhető.

Összesen 360 módszer szolgálja a tanulást és a képzést, aki ezeket nem ismeri, annak a teljesítménye nem lehet megfelelő.

A szemlélet megváltoztatása segíti az eredményesség növelését, az előadásos módszerekhez ragaszkodás fékezi a tudás áramlását.

Különösen a következő csoportok részére tudunk marsall botot biztosítani.

Ezek a csoportok:

  1. Felsőfokú végzettséggel rendelkezők, a felnőttképzések résztvevői, akik a tanácsadói-tréneri munka iránt érdeklődnek. 
  2. Vezetők, akik ismereteiket, készségeiket hatékony és korszerű eszközökkel kívánják bővíteni.
  3. Tapasztalattal, előképzettséggel rendelkező személyek, akik hasznosítható ismereteket és az elvártnak megfelelő bevétel megszerzéséhez vállalják a tanulást.  
  4. Szakmát, tantárgyat oktató tanárok, akik már részt vettek valamilyen felnőttképzésben.
  5. Azok akik régóta korábban látott minták alapján tanítanak, a legjobb meggyőződésük szerint.
  6. Olyanok is akadhatnak, akik csak most készülnek fel arra, hogy előbb utóbb tanárkodjanak is.

_________________________________________________

 ESÉLY VAGY VESZÉLY?

Az ötven év felettiek esélye, hogy nyugdíjazásukig megtarthatják az állásukat, a munkaadó érdeklődik a tapasztalataik iránt, a javaslataikat meghallgatja, a bérüket emeli.

A veszély a veszteség lehetősége, a munkahely megszűnése, az újítások iránti munkaadói érdeklődés hiánya, a bérek befagyasztása.

Mikor a veszélynek konkrét tárgya is van, az már több mint veszély, az kockázat.

________________________________________________



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 17
Tegnapi: 3
Heti: 17
Havi: 393
Össz.: 41 757

Látogatottság növelés
Oldal: ESÉLY VAGY VESZÉLY?
SZINERGIKON KULCSAI - © 2008 - 2024 - szinergikon.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével a weboldalkészítés gyors! Itt kezdődik a saját weboldalkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »